Ludzka Sprzedaż | LIVE

SZKOLENIE LIVE ZA 0 ZŁ

Jak pisać sprzedażowo bez poczucia, że wciskasz (+ nauczyć tego AI, żeby Ci pomagała)

Dla osób, które przeszły kilka kursów copywritingu i nadal piszą sztywno, nachalnie lub „zbyt sprzedażowo”.

🗓️ 12 listopada o 19:00

Zapisz się na szkolenie, jeśli:

Widzisz, jak inni sprzedają zgrabnie i z lekkością („nie widać” sprzedaży), a Twoje teksty sprzedażowe to nachalne gnioty. Nie umiesz odtworzyć tej naturalności.

Masz za sobą kilka kursów copywritingu, ale przez nie piszesz schematycznie i Twoje komunikaty sprawią, że gubisz się w tłumie ekspertów, którzy mówią to samo.

Gdy piszesz teksty sprzedażowe z AI, wychodzą sztywno i schematycznie – koniec końców poprawiasz po sztucznej inteligencji...

Niby czujesz, gdy jakiś komunikat jest „zbyt sprzedażowy”, ale gdy sam/a piszesz oferty czy maile, nie umiesz uniknąć tej „sprzedażowości”.

Z jakimi UMIEJĘTNOŚCIAMI wyjdziesz ze szkolenia?

Na żywo pokażę Ci, jak zmienia się tekst, gdy zastosujesz zasady LUDZKIEJ SPRZEDAŻY.

Rozpoznajesz co sprawia, że Twoje teksty brzmią sprzedażowo

a w konsekwencji: dlaczego nawet jeśli wspomagasz się AI, to musisz potem wszystko poprawiać.

Zastosujesz moje 3 SKŁADNIKI ludzkiego sprzedawania

z nimi teksty sprzedażowe są naturalnym opowiadaniem o ofercie zamiast wciskaniem produktu czy usługi do gardła.

W końcu wiesz, do jakiego efektu masz dążyć Ty i Twoje AI

jak wygląda tekst sprzedażowy, który płynie jak rozmowa o temacie, który Ci fascynuje.

BONUS

dam Ci asystenta AI, który pomoże Ci pisać teksty sprzedażowe, by komunikaty były skuteczne i wyrażone Twoimi słowami.

Teorię da Ci ChatGPT. My zrobiliśmy Ci proces pisania sprzedażowego

Dlaczego treści sprzedażowe Twoich ulubionych twórców/ekspertów brzmią tak naturalnie,
a Twoje nachalnie i sztucznie?

Po audytach ofert i maili sprzedażowych setek twórców widzę schemat: w naturalnej sprzedaży przeszkadzają im formułki copywriterskie.

Na przykład: 

Mój produkt ma taką cechę, więc daje taką korzyść.

Masz problem z [i tu wklej dowolny problem]? Przychodzę z rozwiązaniem.

Nawet inspiracje „naturalnego sprzedawania” traktują jak formularze, gdzie mają zostawić połowę/prawie cały tekst i zmienić tylko nazwę i cechy produktu lub usługi. 

Kurczowo się ich trzymają, bo nie mają pomysłu, jak pisać SWOIMI SŁOWAMI. Bo pisanie sprzedażowe wymaga praktyki, na którą wielu twórców nie ma czasu i przestrzeni.

Dlatego w moim szkoleniu za 0 zł pójdziemy inną drogą: 

Nauczę Cię, co sprawia, że teksty sprzedażowe są naturalne zamiast nachalne + dam Ci asystenta AI pomagającego wdrożyć zmiany, byś zaraz po szkoleniu przepisał/a swoje treści sprzedażowe i pomyślał/a „No, w końcu to brzmi jak ja!”.

Kto nauczy Cię „pisania po ludzku” na szkoleniu?

Magda Owsiany

„Nie wierzę, że ktoś, kto uczy pisania, zaczyna zdanie od «kurde»” – taką wiadomość dostałam kiedyś w odpowiedzi na mojego maila.

Kurde, nie zgadzam się. 

Bo piszę i uczę pisania tekstów, które mają płynąć jak rozmowa. 

Dlatego czasem świadomie łamię zasady – choć na co dzień staram się ich przestrzegać. Na przykład obsesyjnie poprawiam po AI cudzysłowy “angielskie”, żeby były „polskie”.

Teksty sprzedażowe mają być „wyłożeniem kawę na ławę” –  łączą odpowiednie osoby z właściwymi ofertami.

Dlatego parę lat temu stworzyłam szkolenie Sprzedawaj Słowem i tam pracowałam z przedsiębiorcami 1:1 nad ich tekstami. Zaznaczałam każdy fragment do poprawy i pisałam co, dlaczego i jak mają zmienić, by nie było sztywno czy mglisto.

A stworzyłam to szkolenie, bo wcześniej pracowałam przez kilka lat jako copywriterka. Wyspecjalizowałam się w ofertach i mailach sprzedażowych. Bo te treści pisałam pracując dla devstyle.pl i slowbiz.pl. Czy jest tu ktoś, kto przeczytał wszystkie slowbizowe maile od Macieja Aniserowicza

Zasady, których tu uczę, stosuję na co dzień w mojej i (i mojego wspólnika Tomka) marce Burza W Mózgu

Obecnie czytasz tekst i od razu widzisz „AI to napisała”. W mediach społecznościowych mamy ogrooomny przemiał treści sprzedażowych. Dlatego teraz uczę, jak używać AI nie do bezmyślnego pykania tekścików.

Tylko żeby AI wydobywała z Ciebie to, co najlepsze: Twoje doświadczenia. Wpadki. Poglądy na branżowe statusy quo, które potrafią nieźle namieszać w głowach biednym klientom.

Wszystko to, co sprawia, że klienci myślą sobie: „Lubię tę osobę, ufam jej, chcę kupić właśnie od niej!”.

Co masz zrobić, żeby wziąć udział w szkoleniu?

1. Podaj adres e-mail i potwierdź go. Przejdź do swojej skrzynki. Dostaniesz tam maila, dzięki któremu potwierdzisz zapis. Bez tych kroków nie będę mogła Cię zaprosić na szkolenie. 🙁

2. Poczekaj do 12 listopada – w dniu szkolenia wyślę Ci link do transmisji. Dołącz do nas o 19:00. Zostań na sesję pytań i odpowiedzi, bo wtedy odpowiem na WASZE pytania o pisanie sprzedażowe.

3. Opcjonalnie: poczęstuj się przystawką – przed 12 listopada dostaniesz ode mnie 1-2 maile z mini-umiejętnościami pisania sprzedażowego po ludzku. Małe zmiany, dzięki którym Twoje teksty będą bardziej naturalnie.

Opinie naszych klientów

To mówią osoby, które pracowały ze mną nad swoimi tekstami sprzedażowymi:

Nie musisz wybierać między „byciem sobą” a „pisaniem skutecznych tekstów”.

Jeśli próbujesz naśladować lekkie treści sprzedażowe innych, ale NIGDY nie wychodzi to dobrze, chodź na szkolenie – zrobimy tak, żeby Tobie też W KOŃCU wyszła ludzka sprzedaż.

© Burza w Mózgu sp. z o. o. NIP: 676-259-81-05 Dolnych Młynów 3/1, 31-124, Kraków.

Informacje o tym, jak przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz tutaj: burzawmozgu.pl/polityka-prywatnosci